Best of 2015

Självklart måste jag följa traditionen att summera mitt fotograferingsår. När jag tänkt igenom mitt 2015 så känner jag mig ganska missnöjd och likgiltig, där har inte hänt mycket alls och min kreativitet har legat i botten på alla fronter. Jag misstänkte att det skulle visas i mina bilder, och visst gjorde det om man jämför med bilderna jag tog under 2013 och 2014. Trots det så hittade jag en del guldkorn, tillräckligt för att göra några inlägg i denna kategori! Det avspeglar nog ganska bra året som gått, det mesta har varit molnigt men det finns några solglimtar att ta till vara på.
 
Jag har ännu inte hunnit fixa ihop bilderna för att publicera här, men inom de närmaste dagarna kommer inläggen publiceras här! Om jag känner mig själv rätt kommer jag inte publicera så många ord på den här bloggen under de fyra dagar som återstår av året, så jag hälsar ett gott nytt år nu och så återkommer jag igen 2016, ett år som jag hoppas (ska) bli riktigt, riktigt bra!
 
Såhär söt var iallafall Nisse (Tomte-Nisse) när han poserade för julkort!