Favoritlåten just nu

 
Jag älskar verkligen den här låten. Den representerar så himla bra hur jag vill leva mitt liv och jag blir helt pirrig när jag hör den, jag blir så taggad på livet. Jag vill verkligen hinna med allt och leva fullt ut utan att hålla mig själv tillbaka, det finns så mycket som försöker hålla en tillbaka att det är inget man behöver göra själv. Jag vill ligga på min dödsbädd och vara nöjd med mitt liv och aldrig vakna när jag är 50 och säga "Tänk om jag ändå hade gjort så istället..". Jag tror inte på ett liv där allt går ut på att gå till ett jobb du hatar, gå till ett hem där det inte längre finns kärlek och att leva livet på autopilot. Om det sedan är för att jag är ung och naiv får tiden utvisa, men jag vägrar tro det.
 
Lite inspiration från min tumblr. Syns det att jag är sucker för hästar, solnedgångar och westernridning?