En månad senare

Det har gått över en månad sedan jag senast skrev här. Sensommar har blivit till höst och redan på söndag knackar november på dörren. Det har inte så hänt så mycket i mitt liv, något som gör mig otroligt frustrerad. Jag vill göra så mycket saker men av olika anledningar så går det inte att genomföra på en gång och det är svårt att acceptera. Som det är nu, att den ena dagen avlöser den andra likt en låt på repeat är så långt ifrån hur jag vill att mitt liv ska se ut det går att komma. Det är egentligen bara jag kan som göra en förändring, men jag vet inte var jag ska börja.
 
Nästa måndag har jag iallafall en arbetsintervju inbokad, vilket förhoppningsvis innebär en chans för mig att börja spara pengar och förverkliga mina planer/drömmar inför 2016. Hoppas, hoppas.
 
Det händer inte så mycket med kameran heller, det nya objektivet fungerade inte heller som det skulle så nu är både kameran och objektivet iväg på kalibrering med förhoppningen attt det då kommer fungera som det ska.
 
Tills vi hörs igen.