5 dagar

Tiden har bara flugit förbi, det var nyss sex veckor kvar och nu är det ynka fem (!!) dagar kvar tills jag sitter på planet mot Kanada. Jag känner en enorm förväntan inför det kommande året, jag är otroligt nyfiken på vad det kommer erbjuda mig och jag är ganska säker på att det kommer vara fyllt av bra saker. Alla papper är i ordning så nu återstår bara att packa väskan och invänta fredag.
 
Som jag skrev tidigare så är målet att försöka hålla igång bloggen, jag kan inte alls lova något och jag kan säga helt säkert att det inte kommer vara uppdatering varje dag och säkert ganska dålig uppdatering i början innan jag kommit iordning. Det kommer troligtvis bli uppdatering 3-4 dagar i veckan, vi får se helt enkelt. Uppdateringen kommer vara för mina nära och käras skull, ni andra nyfikna och även för min skull för att jag ska kunna se tillbaka på mitt livs hittills största resa.
 
Jag vet inte om jag kommer uppdatera något mer innan jag har kommit fram, annars hörs vi nästa gång när jag befinner mig i Kanada.