High Chaparral

Bild tagen under Wild West Show
 
Jag trodde verkligen aldrig jag skulle skriva detta, men jag saknar High Chaparral. Jag visste att jag skulle sakna vännerna jag fick men inte hur mycket jag skulle sakna dem och jag trodde inte att jag skulle sakna själva stället men det gör jag. Men mest saknar jag alla stunder som gjorde jobbet uthärdligt; när vi satt på musikkryss och kunde ingenting förän introt till Game of Thrones spelades och vi blev såå glada, när vi gick hem ifrån Harrys en natt och hamnade på en gräsmatta, alla roliga after works, volleybollturneringen där vi utklädda till spicegirls tog hem andraplatsen, midsommarafton. När det inte var några kunder i butiken och vi kunde duellera. Alla minnesvärda dagar är många och jag fick verkligen en riktigt bra sommar, synd att jag inte tog tillvara på tiden då jag var där.