En till häst

Jag har som ni ser bytt design, igen. Jag bilr ju aldrig nöjd! Denna är också tillfällig, jag ska be Gina ta bilder på mig, Nisse och Kvick tillsammans. Ni kanske också undrar varför Kvick är med i headern, och det är för att jag numera har han på foder! Det ska bli ett lite spännande projekt att få ordning på den herren, han är nämnligen inte så lättriden om man säger så haha. Men med tanke på att jag har fått ordning på Nisse som är väldigt mycket mer envis så ska det nog inte vara omöjligt att få Kvick mer ridbar. Jag ångrar att jag inte dokumenterade mer hur det gick från början med Nisse, så det ska jag göra här på bloggen nu med Kvick, och såklart också fortsättningen med Nisse för han är jag inte heller klar med på långa vägar. Vilken tur att jag älskar utmaningar i hästväg.
Detta kommer bli en otrolig resa, och ni kommer få ta del av allt!