Lite svammel

Nu är det bara fyra dagar kvar till julafton. Trots paket under granen, pepparkakshus, ljusstakar och andra juliga saker så vet jag inte riktigt var min julkänsla är... Någon so har sett den? Jag har som jag skrivit tidigare alltid älskar julen och det gör jag fortfarande men nu tror man inte längre på alla julsånger om frid på jorden eller den där mysiga bilden med ett rött litet hus under en stjärnbeströdd himmel och allt är så frifullt och lyckligt. Önskelistorna är inte lika långa som de brukade vara för man har insett att det man mest av allt vill ha finns inte att köpa för pengar. Men det är alltid mysigt att vara samlade med familjen!
 
Nu har väl de allra flesta fått jullov. Det gäller dock inte mig, jag har inga uppdrag kvar men jag har en muntlig examination på tisdag och en nästa söndag. Efter det kan jag också slappna av, jag hade kunnat skjuta fram dem till 2015 men jag vill helst bli färdig med 2014 så fort som möjligt så då läser jag hellre lite nu istället!
 
Saknar våren...
1
Lollee

Fin bild :)