Väldigt länge sedan

 
Nu var det, åter igen, väldigt länge sedan vi sist sågs. Denna gång har jag dock en anledning. Jag har spenderat de senaste 2,5 månaderna på High Chaparral. Jag har varit så upptagen med att jobba, umgås med alla underbara människor och skapat minnen för livet att jag inte haft en enda tanke på bloggen och heller inte på min fotografering. Bilden här ovan är tagen under Wild west show i slutet av maj och sedan dess har jag inte rört kameran, vilket faktiskt har varit skönt. Innan jag åkte ner hade jag en rejäl dipp inom min fotografering och kände enorma prestationskrav att jag inte längre tyckte det var roligt. Att därför fått ha en paus från allt har varit otroligt skönt och nu känner jag faktiskt att jag vill fotografera igen. Den här gången ska jag ta det i min takt och inte stressa fram något. Men min förhoppning är att ha energi och viljan att hålla igång bloggen, jag älskar ju faktiskt att fotografera och även att skriva, jag måste bara långsamt hitta tillbaka til det. Tills vi hörs igen, denna gång inte alltför länge.