Roadtrip

Igår var det dags för en liten roadtrip med destinationen Kanadas största westernbutik! Alltså den butiken går att spendera en hel dag i. Den här gången tog vi oss igenom den på två timmar, men jag känner att om jag hade haft en häst här att handla saker till hade tidsåtgången varit den dubbla. Det fanns tre stora rum fyllda med westernsadlar och på väggarna hängde träns och bröstor i alla sorter det går att tänka sig, allt från klassiska bruna till träns med regnbågsfärgat krokomönstor prydda med tassles. Vidare in i butiken finns heminredning och för mig som älskar inredning med westerntema var det verkligen heaven on earth. Så otroligt mycket fina saker, jag vet definitivt vilket tema mitt framtida hem kommer att ha.
 
En annan sak som gjorde hela roadtripen var på vägen dit då solen lyste på bergen och det var så otroligt vackert. Vår värld är så himla fin, det gäller bara att se det och försöka uppskatta de små (för mig stora) ögonblicken.